Тел: +38 (096) 391 60 11‬

sbproservice@gmail.com

Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Блог

Система рециркуляції, та каталітичного відновлення газів в двигунах Iveco FPT

Система рециркуляції, та каталітичного відновлення газів в двигунах Iveco FPT

В двигунах Iveco(FPT) сімейства Cursor котрі ставилися на велику лінійку техніки починаючи з сільськогосподарської, наприклад трактори та комбайни компанії CASE та New Holland серії (CX,Magnum,CR) закінчуючи магістральними тягачами Iveco Stralis, до ведення екологічних норм євро 4 використовувалася дуже цікава розробка для зниження шкідливих викидів в атмосферу.

Суть даної розробки полягала в тому, щоб частина вихлопних газів попадала повторно у впускний колектор, а потім і в камеру згорання. Так, хтось може сказати: що тут такого, звичайна система ЄГР. Але ні, дана система не використовувала ніяких клапанів ЄГР, чи перенаправляючих каналів для відпрацьованих газів.

Принцип роботи даної системи полягав у тому, що під час роботи двигуна в момент коли відбувався цикл викиду відпрацьованих газів з камери згорання, відбувалося часткове відкриття впускних клапанів двигуна і частина вже відпрацьованих газів попадала до впускного колектора. Дана система являється досить складною у правильному налаштуванні і потребує спец інструменту та знань, досить часто спеціалісти компанії СБ ПРО-Сервіс виявляють не правильні регулювання на даному типі двигунів та негативні наслідки, що виникли в ході експлуатації двигуна. Визначення моменту відкриття клапана і врахування зносу робочих деталей це прерогатива досвідченого майстра, який сміливо надає гарантію на виконані роботи.

гази в двигунах Iveco FPT

Після ведення в дію нових екологічних стандартів Євро 5 та Євро 6 компанія Iveco(FPT) на своїх двигунах лінійки Cursor 8,Cursor 9,Cursor 10,Cursor 13 також відмовилася від стандартних систем ЄГР в сторону надійності і розробили нову технологію HI-eSCR.

Спеціалістами компанії FPT було покращено технологію SCR, котра розкладає оксид азоту на азот та воду, вприскуючи сечовину в систему газовідведення. Це дало змогу не використовувати рециркуляцію відпрацьованих газів (ЄГР) взагалі, та досягнення показників оксидів азота на рівні 95-98 відсотків, а високотемпературний змішувач забезпечує однорідний гідроліз сечовини.

Система рециркуляції, та каталітичного відновлення газів в двигунах Iveco FPT

Запатентована технологія HI-eSCR містить ексклюзивну систему контролю дозування сечовини (створену на основі мережі датчиків, котрі слідкують за кожним перевищенням рівня азоту і  аміаку) Дана система є багатоскладовою з досить складними конструктивно та вартісними компонентами,  результатом роботи якої є високі показники чистоти викидів.  Спеціалісти компанії СБ ПРО-Сервіс проводять повний спектр обслуговування систем HI-eSCR, діагностика, ремонт, заміну складових.

Зважаючи на високі вимоги все нових і нових стандартів FPT Industrial пропонує широкий вибір двигунів, що працюють на природному стисненому (CNG), зрідженому (LNG) газі в тому числі на біометані. Найпопулярніший потужний двигун Cursor 9 комплектації CNG/ LNG це окрема розробка для цих видів палива для максимально ефективного згорання при мінімальних показниках викидів, та рекордною потужністю. Важке паливо, яким є традиційний дизель наблизило виробників до зміни самої концепції роботи важкого двигуна, і саме пальне є тим обмежуючим фактором, що унеможливлює виконання стандартів 8 покоління в майбутньому. До того ж використання природного газу має економічний ефект в подовжених експлуатаційних інтервалах аж до 1250 мото/годин напрацювання, відносно низькій вартості самого пального, та генерації біометану з органічних решток.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!