Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Тел: +38 (067) 0000 277

Тел: +38 (067) 0000 266

tdmotorgroup@gmail.com

Блог

Ремонт несправностей ходової тракторів

Ремонт несправностей ходової тракторів

У процесі тривалої інтенсивної експлуатації сільськогосподарської техніки, часто виникають поломки, причому переважно в максимально навантажених функціональних вузлах. Як наслідок, досить часто виникає потреба у проведенні ремонтних робіт ходової частини трактора. Для цього необхідно знати найпоширеніші несправності, які сприяють цьому, і загальні технології їх ремонту. Володіючи факторами ризику, що викликають вихід з ладу трактора, ви будете знати, як його захистити, тим самим продовживши час безперебійної експлуатації техніки.

Ходова трактора є ключовим функціональним вузлом техніки, який забезпечує її переміщення у просторі із необхідною швидкістю. Включає ходова частина трактора підвіски (задня та передня), колеса та шини.

 

Поломки ходової трактора, які найчастіше зустрічаються

  • тріщини, злами, згин поперечин рам і поздовжніх балок;
  • порушення пружності ресор, поломка листів ресор;
  • пом’якшення заклепувальних та болтових з’єднань;
  • порушення працездатності амортизаторів;
  • знос шворневих з’єднань;
  • деформування передньої балки;
  • розробка підшипників зі своїми гніздами в ступицях коліс.

 

Як відремонтувати несправності?

  • При тріщинах передніх осей – їх вибраковують.
  • Якщо зношені отвори під шворень – здійснюють запресовування в них втулок з розгортанням в номінальний розмір або розгортання до ремонтного розміру.
  • Виправлення балок здійснюється в холодному стані, без порушення термічної обробки.
  • При зношуванні опорних поверхонь майданчиків кріплення ресор – їх наплавляють, після чого виробляють шліфуванням абразивними колами.
  • При зношуванні посадкових місць, наносять під кільця підшипників переднього колеса шар металу залізненням або хромуванням. У разі пошкодження різьблення під гайку, здійснюють перерізання на різьблення ремонтного розміру або роблять наплавлення шару металу і нарізку різьблення нормального розміру. Відновлення отвору під втулки шворнів, здійснюється постановкою ремонтних втулок.
  • Здійснюють вибраковування поворотних кулаків при тріщинах та обломах на цапфі, суттєвому зносі конусних отворів балки та вух передньої осі, під поворотні важелі.
  • Відновлення зношених шворень, здійснюється залізненням або хромуванням. Товщина хромового шару повинна не перевищувати три десятих мм. на діаметр.
  • Усунення незначного порушення форм листів, роблять наклепом у холодному стані
  • Втратили нормальну пружність і форму листи – відпалюють і вигинають за шаблоном (роль шаблону може виконувати новий лист). Далі їх гартують, відпускаючи до необхідної твердості. Нагріваючи до t 87О—9ОО°С, відбувається загартовування листів, далі їх опускають у нагріте до 6О°  масло, потім при t 4ОО—5ОО°, листи відпускають.
  • При зносі поверхні колісних барабанів більше, ніж на шість десятих міліметра, їх розточують і вилучають при збільшенні діаметра на чотири-шість міліметрів. Якщо барабани з обломами і тріщинами – їх вибраковують.
  • Посадкові місця під підшипники в ступицях, схильні до зносу, розточують і в них запресовують ремонтні втулки. Запресовування втулок здійснюється з натягом 0,05-0,15 мм, після чого їх розточують до номінального розміру.

 

Ремонт ходового трактора в СБ ПРО-Сервіс

В умовах російського вторгнення, важливим завданням є проведення посівної у регіонах, де це можливо. СБ ПРО-Сервіс продовжує працювати та прагне максимально допомогти українським аграріям провести посівну.

Ми виконуємо ремонт, комплексне обслуговування та підготовку до посівної тракторів Case та New Holland.

Окрім Case та New Holland, ми зараз ремонтуємо трактори та інших виробників, за кожним конкретним випадком для уточнення, телефонуйте за номером: 098-290-71-60.

 

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!