Тел: +38 (096) 391 60 11‬

sbproservice@gmail.com

Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Блог

Зелені технології на виставці “Системи та компоненти”

Зелені технології на виставці “Системи та компоненти”

Зелена ефективність, натхненна рішеннями – девіз якого дотримуються “Системи та компоненти”. Він влучно описує ситуацію, в якій опиняються дизайнери мобільної техніки у сільському господарстві, будівельній галузі та гірництві. Такі транспортні засоби не тільки попадають в екстремальні погодні умови, а й зазнають ударів та бруду, що ставить величезні вимоги до надійності використовуваних технологій. Крім того, зростають вимоги до оцифрування та автоматизації окремих вузлів, що використовуються в техніці.

Інтелектуальні мехатронні вузли все частіше інтегруються з метою підвищення точності та безпеки мобільних машин. Однак, перш за все, саме бажання підвищити продуктивність та зменшити екологічний вплив відштовхує технологічний розвиток від бездоріжжя.

Тут експерти сходяться в одному: двигуни внутрішнього згоряння (Cummins, FPT IVECO, DEUTZ, JOHN DEER) залишатимуться головною складовою для важкої аграрної техніки у середньо- та довгостроковій перспективі. Вони все ще будуть використовуватися навіть коли бензинові двигуни будуть замінені альтернативними концепціями з легкових автомобілів.

Але дедалі жорсткіші екологічні вимоги стають все більшою проблемою для великих виробників двигунів. З введенням стандарту вихлопних газів на етапі V, допустимі норми викидів були знову знижені. У СИСТЕМАХ І КОМПОНЕНТАХ це призведе до більш енергоефективного асортименту двигунів, що поєднує стандарти викидів та потреби ринку. Для дотримання обмеження кількості викидів, яке законодавчо передбачено з 2019 року, експерти покладаються на модульну обробку вихлопних газів, каталізатори SCR та фільтри твердих частинок.

Крім того, в Ганновері на порядку денному стоять технічні концепції, спрямовані на досягнення максимальної гнучкості у виборі палива – важливий аспект на шляху до кліматично нейтрального майбутнього, який буде обговорюватися.

 

Готовий до електрифікації

На виставці буде продемонстровано, як електрифікація працює на практиці в позашляховому секторі. Тенденція відображається на виставкових майданчиках у гібридних концепціях, що поєднують менші дизельні двигуни з меншими викидами та електричними приводами та літій-іонними акумуляторами. Рішення представляють ще один варіант, особливо для застосування з низьким навантаженням у галузі поводження з матеріалами та компактних будівельних машин.

Механічне з’єднання електричної машини з дизельним двигуном здійснюється за допомогою коробки передач із вбудованою розділювальною муфтою. Це означає, що автомобіль також може працювати чисто електрично. Ще однією перевагою гібридизації, є можливість реалізації додаткових функцій для рекуперації енергії або використання таких допоміжних установок, як ВОМ, електричним способом. Пропозиція постачальників системи електрифікації варіюється від двигунів, інверторів та інверторів до гідравлічних насосів та трансмісійних приводів до акумуляторних рішень. У “Future Lounge”, форумі спеціалістів з цифрових технологій систем та компонентів, ця тема буде обговорена серед інженерів та технічних експертів.

 

Зв’язок M2M у польових умовах

Розробка оцифрування, як механізму сталості для сільського господарства – ще один аспект, на який спрямовані “СИСТЕМИ І КОМПОНЕНТИ” зі своєю основною темою “Зелена ефективність – натхненна рішеннями”. Передумовою цього є інтелектуальне та цілеспрямоване управління сільськогосподарськими районами – нарівні з точним землеробством, мегатрендом, який експоненти в Ганновері обслуговують за допомогою інтелектуальних рішень. Завданням завжди є отримання диференційованих знань про всі основні аспекти поля та сільськогосподарських культур за допомогою різних сенсорних систем. В результаті, зростають вимоги до точності, безпеки та продуктивності на площі обробітку. Насіннєві, добриво- та збиральні машини цифрово модернізуються поетапно. Вони з’єднані з трактором і все частіше діють автономно. Прибуття машини до машинного зв’язку (M2M) не тільки дає можливість керувати сільськогосподарським навісним обладнанням з кабіни трактора. Це працює і навпаки: з TIM – управлінням тракторного обладнання.

Сівалки, обприскувачі або преси, оснащені технологією TIM, вже можуть видавати команди трактору через ISOBUS для незалежної оптимізації робочого потоку. Навіть якщо на практиці не всі пристрої оснащені цією функцією: постійно зростаюча кількість електронно керованих компонентів все більше і більше підштовхує архітектуру ISOBUS до її межі продуктивності. Магістралі, засновані на Ethernet, повинні прокласти шлях для високої пропускної здатності, як це потрібно для M2M-зв’язку в режимі реального часу або хмарних діагностичних функцій. Багато передових технологій вже реалізовано в нових моделях Case та New Holland які будуть доступними для фермерів та агрохолдингів вже в цьому році – Серія AFS Connect ™ Magnum ™ .

 

Розумні датчики беруть на себе допомогу водієві

На додаток до систем локації GPS, датчики для локального та дистанційного моніторингу є необхідною умовою для автономних та напівавтономних робочих машин. Їх завдання – розпізнати предмети та людей поблизу, полегшити роботу водія та врешті-решт запобігти пошкодженню людей та машин. При розробці 3D-камер, датчиків LiDAR або лазерних сканерів, ультразвукових датчиків та датчиків нахилу, кодерів та індуктивних датчиків наближення, а також інтелектуальних систем допомоги, учасники СИСТЕМ І КОМПОНЕНТІ покладаються на широкий спектр технологій. Нещодавні нововведення включають технології керування дротом, в яких рульову колонку можна зняти і замінити меншими, більш точними механізмами, такими як джойстики або міні-кермо. Результатом є рішення, які не тільки забезпечують додаткову гнучкість в конструкції кабіни, але і допомагають зменшити навантаження на оператора, пов’язану з роботою, і таким чином підвищити продуктивність праці.

 

На шляху до автономної робочої машини

Перспективи СИСТЕМ І КОМПОНЕНТІВ показують: пройде декілька років, перш ніж машини з автономним приводом і електроприводом будуть переважати на будівельних майданчиках та в сільськогосподарських районах. Завдяки галузевим ноу-хау та широкому асортименту цифрових технологій, експоненти на виставкових майданчиках у Ганновері супроводжують майбутні зміни в позашляховому секторі. Технічно шлях до автоматизованого водіння вже прокладений системами допомоги та сенсорною технологією. Але які підходи обіцяють найбільший успіх у практичному застосуванні? СИСТЕМИ І КОМПОНЕНТИ дадуть відповіді на це питання з 14 по 20 листопада 2021 року в Ганновері.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!