Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Тел: +38 (067) 0000 277

Тел: +38 (067) 0000 266

tdmotorgroup@gmail.com

Блог

Заміна та ремонт турбіни двигуна Cummins

Заміна та ремонт турбіни двигуна Cummins

Турбокомпресор (турбонагнітач) – це складний механізм, високоточний. Жорсткі допуски регламентують його нормальну роботу. Для забезпечення оптимальної та тривалої роботи турбокомпресора слід виконувати три основні умови: монтаж проводити точно за інструкцією, прокладки встановлювати лише оригінальні, не застосовувати герметики.

Турбокомпресор потрібно знімати у разі проведення ремонту двигуна, заміни прокладок, і коли потрібна заміна самого турбокомпресора Cummins. Розбирання та ремонт турбокомпресора не допускається.

Щоб визначити стан турбокомпресора, необхідно порахувати час вибігу ротора після того, як двигун зупиниться. Потрібно запустити двигун у режимі холостого ходу на мінімальній частоті обертання приблизно на 3-5 секунд, потім вивести на максимальну частоту обертання та вимкнути подачу палива. Після зупинки двигуна звук ротора, що обертається, повинен тривати мінімум 5 секунд. Якщо звук постійний та рівний, його рівень поступово згасає, отже, турбокомпресор вашої техніки у нормальному стані.

В результаті засмічення проточної частини компресора відбувається зниження тиску наддуву, що призводить до зменшення потужності дизеля та підвищеного задимлення. При цьому ротор туго обертатиметься. Якщо це сталося, слід звернутися до сервісу, щоб частково розібрати турбокомпресор та промити компресорну частину.

До того, як буде встановлено новий турбокомпресор на двигун вашого комбайну, трактору, оприскувача чи іншу спецтехніку, слід визначити, чому сталася поломка попередньої турбіни. Потрібно провести огляд системи впуску/випуску ДВЗ – не повинні бути залишки прокладок, сторонніх предметів. Саме такі частинки призводять до псування ротора, крильчатки турбіни при попаданні в робоче місце, коли ТКР працює на високих оборотах.

Попередньо на новій турбіні знімають ковпачки, встановлені для захисту від забруднення та пилових частинок. При встановленні в турбіну не повинні потрапляти пил, бруд.

До того, як буде встановлений новий ТКР на двс, проводиться заміна оливи з масляним фільтром. Також рекомендується встановити оригінальний повітряний фільтр. Нові прокладки, які використовуються під час встановлення, повинні бути оригінальними.

Якщо застосувати герметик, він може затвердіти і потрапити в турбокомпресор, ставши причиною його поломки. Затверділий шматок герметика на фланці каналу зливу масла може призвести до перекриття отвору та вивести з ладу турбіну.

В обов’язковому порядку потрібно перевірити на цілісність трубки, що забезпечує подачу та зливу мастила. Ці канали не повинні бути звужені чи деформовані. Якщо трубки забиті або пошкоджені, це спричинить поломку турбіни. При виявленні пошкоджень чи деформації такі трубки підлягають заміні. Якщо встановлюється нова турбіна, рекомендується замінити і трубки. Вартість їх не висока, але це гарантує справну роботу нової турбіни.

Вкладыши двигателя Cummins

Монтаж турбокомпресора на двигун Cummins:

  1. Монтаж ТКР на двигун. Встановлюючи масляні трубки подачі та зливу, не можна використовувати герметик! Він може перешкоджати нормальній роботі масляного каналу та стати причиною поломки турбіни. Використовувати ущільнення та прокладки обов’язково із заводу-виробника! Відповідно до техдокументації двигуна здійснюється затягування болтів і гайок.
  2. Перш ніж з’єднувати трубку подачі масла, слід провести процедуру: у вхідний отвір каналу налити свіжу моторну олію. Далі зробити прокручування кілька разів крильчатки ТКР для подачі оливи на підшипники. Цю процедуру проводити до моменту появи олії з отвору каналу на слив. Якщо проігнорувати цей етап, то відбудеться миттєва поломка ТКР.
  3. До того, як приєднати трубку зливу олії, потрібно кілька разів двигун провернути, що забезпечує стійке надходження оливи і виключає масляні порожнечі. Це необхідно для виключення ймовірності заклинювання валу.
  4. Подача палива має бути вимкнена до запуску двигуна. Далі протягом 20-30 секунд двигун прокручують стартером, що забезпечує заповнення моторним маслом масляної системи.
  5. ТКР встановлений, тепер двигун повинен 3-5 хвилин працювати на холостому ходу. За цей час відбудеться виведення залишків забруднень із корпусу підшипників та системи мастила. Якщо проігнорувати цю процедуру, це може стати причиною деформації підшипників валу турбіни.
  6. Огляньте двигун – не повинно бути слідів витоку масла, підтікань охолоджуючої рідини, не повинно бути виходу повітря та вихлопних газів.
  7. Якщо двигун пройшов поточний чи капітальний ремонт, через 100-200 км проводиться заміна оливи, повторно – через 1000 км.

Ремонт та обслуговування турбокомпресора Cummins – це роботи, які можна виконати на спеціалізованому обладнанні. Роботу проводить кваліфікований майстер. Самостійно провести роботи неможливо. Тому рекомендуємо звертатися до спеціалізованих компаній. СБ ПРО-Сервіс надає весь комплекс робіт з ремонту та обслуговування турбін Каммінс. Телефон для запису 096-391-60-11.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!