Тел: +38 (096) 391 60 11‬

sbproservice@gmail.com

Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Блог

Система Common Rail. Принцип роботи. Переваги та недоліки.

Система Common Rail. Принцип роботи. Переваги та недоліки.

Система Common Rail.
Принцип роботи. Переваги та недоліки.

Трошки історії:

Вперше система Common Rail на дизельних двигунах була винайдена в 1939 році радянськими інженерами а перший прототип був створений в кінці 1960-х років Робертом Хубером в Швейцарії. Пізніше займався розробкою та вдосконаленням доктор Марко Гансер з Швейцарської вищої технічної школи Цюріха, а в середині 1990-х років доктор Сехей Іто і Масахіко Міякі (Denso) розробили систему common rail і реалізували її на дизельних двигунах для комерційного транспорту. В 1995 році ця технологія була продана іншим виробникам які адаптували її і реалізували на дизельних двигунах власного виробництва. На сьогоднішній день на всіх сучасних автомобілях як преміум сегменту (Mercedes, Audi, VW) так і середнього класу (Skoda, Toyota, Peugeot, Fiat) обладнаних дизельним двигуном використовується система впорскування палива Common Rail. Розповсюдження використання цієї системи не обмежилось легковим та легковим комерційним сегментом. Масового використання система Common Rail набула за останні 25 років і в аграрному секторі на тракторах та комбайнах таких брендів як Case, New Holland, John Deere і в будівельній та дорожній важкій техніці DongFeng, Buhler Versatile, DRESSTA , Yutong, HYUNDAI , LiuGong (ЛюГонг), SHANTUI, LONKING (ЛОНКІНГ), Volvo. До речі на більшості моделей вищеперерахованих брендів встановлені двигуни Cummins (QSC 8,3, ISL 8,3, QSL 9, QSX 15, M11) та Iveco (N67, N5, N45, Cursor 9, 10, 13) і компанія ТОВ “СБ ПРО-СЕРВІС” спеціалізується саме на ремонті таких двигунів. Маючи за плечима 10 років досвіду ми намагаємось не тільки покращувати якість надання послуг по ремонту і обслуговуванню двигунів але й оптимізувати необхідну наявність запчастин на складі для того щоб максимально зменшити простій техніки.

Принцип дії.

Конструкція має два контури тиску подачі палива – низького тиску до ПНВТ (від вакууму до 6 бар) і високого тиск від ПНВТ до форсунок (від 1350 до 2500 бар). Залежно від конфігурації, погружний електричний насос в баку або вакуумний насос на задній частині ПНВТ постачає дизельне паливо до насосу високого тиску. ПНВТ приводиться в дію двигуном (через ремінь або розподільчий вал) і направляє паливо під високим тиском в рампу. Трубки рампи мають однакову довжину і закінчуються форсунками (BOSCH, Siemens, Denso). На рампі також розташований регулятор тиску, який відправляє зайву частину палива назад в бак через охолоджувач. За допомогою датчика тиску в рампі Блок Управління Двигуном (ЕБУ) може отримувати інформацію про тиск в рампі і контролювати його. Надмірний тиск в рампі може контролюватися механічним клапаном, який зтравлює надлишкове паливо в магістраль обратки в бак.

Використання описаної вище системи подачі палива має ряд переваг перед іншими системами: можливість отримати більшу потужність при однакових обємах двигунів, зменшити кількість шкідливих викидів, зменшити споживання палива. До недоліків можна віднести чутливість до якості палива. Справа в тому що паливні форсунки (0445120236, 0445120237, 0445120157, 0445120217) виконанні з дуже високою точністю і попадання навіть найдрібнішиш часток сміття може вивести форсунку з ладу і вона потребуватиме перевірки та ремонту. Особливість системи BOSCH Common Rail полягає в тому, що більшість її складових ремонтнопридатні. Звернувшись до менеджерів ТОВ “СБ ПРО-СЕРВІС” ви зможете віддати форсунки на перевірку та провести капітальний або частковий ремонт, отримати карти наливів та відповідні коментарі відносно стану форсунок або паливного насосу (ПНВТ).

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!