Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Тел: +38 (067) 0000 277

Тел: +38 (067) 0000 266

tdmotorgroup@gmail.com

Блог

Система рециркуляції вихлопних газів EGR

Система рециркуляції вихлопних газів EGR

Забезпечення процесу спалювання палива в двигуні здійснюється за рахунок надходження достатньої кількості кисню. У двигун з атмосфери надходить суміш із 78% азоту і мінімум 22% кисню. Перший газ передбачає невисоку інертність, а також реакцію з літієм.

Методом підвищення температури суміші та внутрішнього тиску в системі виробник забезпечує максимізацію ККД агрегату. Однак теплова міцність азоту виступає перешкодою до цього процесу, тому що при нагріванні до 2000 градусів він окислюється.

При підвищенні кількості кисню у суміші збільшується кількість оксидів азоту, що є негативним аспектом для навколишнього середовища. Проте виробник забезпечив двигуни Cummins системами рециркуляції вихлопу або EGR, які допомагають зменшити їх кількість у вихлопних газах, тим самим мінімізуючи їхній викид.

Призначенням модуля EGR у стандартній комплектації стає скорочення викидів оксиду азоту у вихлопних газах машини. Це забезпечується методом відправлення частини вихлопу у впускний колектор. Це дозволяє знизити рівень кисню у суміші. В результаті відбувається збіднення складу та мінімізація вироблення компонентів, що негативно впливають на екологію. Однак мінусом стає зменшення потужності двигуна при використанні технології.

Автосервісом допускається відключення систем рециркуляції. Тобто при необхідності модуль можна просто вимкнути, дозволяючи спецтехніці працювати без такого. При функціонуванні ERG, обсяг оксидів азоту, що виробляються, дійсно зменшується, але збільшується викид інших шкідливих елементів у відпрацюваних газах сільськогосподарської техніки. Це необхідно враховувати при покупці комбайнів, оприскувачів, тракторів з двигунами з цим механізмом.

При відключенні системи відразу ж зменшується викид сажі, чадного та вуглекислого газів, які викидаються в атмосферу під час роботи двигуна. Двигун також споживатиме менше палива, його потужність та тяга підвищується. Оскільки в циліндри не потрапляють смола та сажа з вихлопу, мінімізується кількість збоїв, збільшується експлуатаційний термін двигуна. Також знижується рівень окиснення моторного мастила, а ресурс силового агрегату значно збільшується.

Ця система встановлюється лише для зменшення кількості азоту у вихлопних газах. Крім цього, переваг використання технології немає. Модуль передбачає кілька варіацій виконання, проте його завдання залишаються незмінними. Він відбирає частину відпрацьованих газів, повертаючи їх у камеру згоряння. Це дозволяє зменшити температуру згоряння паливної суміші, обсяги оксиду азоту. Такі системи можуть встановлюватися також на бензинові двигуни.

Створення та застосування системи EGR продиктовано відповідно до сучасних екологічних вимог. Раніше така технологія на силових агрегатах цих типів не використовувалася. Проте недолік систем рециркуляції в обмеженому ресурсі. Через деякий період модуль починає барахлити. В цьому випадку його можна відправити у ремонт.

Ремонт EGR або будь-яких інших елементів вихлопної системи ви можете замовити у нас, в компанії СБ ПРО-Сервіс. Звертайтеся за телефоном (096) 391 60 11.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!