Тел: +38 (096) 391 60 11‬

sbproservice@gmail.com

Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Блог

Ремонт та обслуговування комбайнів

Ремонт та обслуговування комбайнів

Зернозбиральні комбайни – це універсальні машини, які виконують безліч функцій одночасно. Такі машини виконують функції: жнив, обмолоту, віяння і транспортування різних видів зерна. Збір врожаю люди планують заздалегідь, але виконати його потрібно якомога швидше, щоб урожай не встиг обсипатися, і це не призвело до втрат.

Якщо сільськогосподарська техніка працює справно – то з упевненістю можна відзначити, що збиральні роботи закінчаться вчасно, з гарантією високих показників врожайності, вирощуваних сільськогосподарських і зернових культур. Але якщо необхідно, щоб сільськогосподарські машини спеціального призначення, такі як зернозбиральні комбайни, завжди працювали без перебоїв, тоді необхідно регулярно проходити технічний огляд. Технічне обслуговування збиральної техніки, в тому числі і діагностику ви можете замовити в компанії «СБ ПРО-Сервіс». Наші фахівці здійснюють технічний сервіс і проводять ремонтні роботи комбайнів з двигунами Cummins.

До головних причин пошкоджень зернозбиральних комбайнів відноситься:

  • Заправка редукторів і гідросистем низькоякісним мастилом, а також його непостійний контроль.
  • Збільшені і ударні навантаження, постійні перегрівання.
  • Вібрація.
  • Корозійний вплив.
  • Неякісне регулювання осьової роботи конічних підшипників, співвісності валів тощо.
  • Накопичення пилу і абразивів на зчеплення.
  • Неякісна або несвоєчасна очистка фільтрів.

Ремонт сільськогосподарських комбайнів складається з наступного переліку робіт:

  • Здійснення діагностики ходової частини, трансмісії і силової установки.
  • Ремонтного обслуговування мостів, моторів, редукторів, КПП.
  • Капітального ремонтного обслуговування.
  • Ремонтного обслуговування гідростатичної трансмісії комбайнів.
  • Установка заводських показників натягу всіх ланцюгів, зірочок приводів.
  • Ремонтного обслуговування складових вузлів комбайнів (молотильного, кондиціонування, жаток, гідравліки, вивантаження зерна).
  • Виконання ремонтних робіт електрообладнання.
  • Змащення всіх вузлів, комплектуючих і агрегатів.
  • Токарних робіт.
  • Зварювальних робіт тощо.

Технічне обслуговування комбайнів складається з: проведення інспекції всіх вузлів, пристроїв і всієї системи, заміни технічних рідин, фільтрів, ліквідації незначних поломок, заміни старих вузлів і так далі. ТО може класифікуватися залежно від сезону (період весна-літо або ж осінь-зима), також проводитися щомісяця, щозміни, з необхідною періодичністю.

Пошкодження ріжучих вузлів сільськогосподарського комбайна (жатки і підбирача) часто відбуваються через попадання каміння під час виконання робіт, зношування головки шатуна (стирається поверхня отвору), посадників шарніра кріплень коромисла, згинання кутів пальцевих брусів, псування пальців шляхом скручування і згинання, стирання зубів і рейок щік головки шатуна. У випадках поломки ділянок через потрапляння побічних предметів їх слід перевірити, і якщо це необхідно, то поміняти зламані і розкришені вузли ріжучих елементів.

Чому необхідно звертатися до фахівців по ремонту техніки?

Один ремкомплект для ремонту двигуна спецтехніки може передбачати більше 15 елементів. До них відносяться поршневі кільця, прокладки, сальники, ковпачки та інші запчастини, що забезпечують нормальне функціонування устаткування. При цьому не у кожного водія є можливості і умови для проведення ремонту комбайна. Потрібно враховувати, що професійний майстер знає нюанси роботи по заміні комплектуючих техніки, має в своєму розпорядженні необхідний інструмент для швидкого і якісного обслуговування транспорту.

Вартість ремонту двигуна Cummins регулюється різними аспектами, які визначаються при діагностиці стану комплектуючих зернозбиральної техніки. Кошторис формується з переліку робіт по ремонту запчастин, часових витрат фахівця.

При виникненні сторонніх звуків при роботі спецтехніки рекомендується звернутися в сервісний центр «СБ ПРО-Сервіс». Професійні майстри виконають якісний ремонт обладнання, що забезпечить його нормальне функціонування.

Види і частота технічного огляду комбайнів для збирання зернових

Для сільськогосподарської техніки, незалежно від її марок і модифікацій передбачається регулярне проходження ЕТО, ТО-1, ТО-2 відповідно до встановлених стандартів, які характеризують техніку, призначену для збирання зернових. Якщо для ремонту техніки потрібне спеціальне втручання, то автомеханік може здійснити позаплановий огляд. Якщо потрібна підтяжка кріпильних елементів, то можна виконати це без спеціального ТО.

Необхідно бездоганно слідувати плановому дотриманню технічних оглядів зернозбиральних машин:

  • Щозмінний огляд (ЩТО) – проводиться кожні 10 годин безперервної роботи.
  • Технічний огляд по експлуатації – початкове ТО, здійснюється перед введенням нової техніки в роботу.
  • Сезонний технічний огляд – проводиться до початку посіву або збирання врожаю.
  • Первинний ТО1 – здійснюється по закінченні 60 годин безперервної роботи.
  • Вторинний ТО2 – проводиться по закінченні 240 годин.

Технічний огляд збиральних комбайнів: що інспектують в процесі виконання робочих функцій

Перед придбанням запчастин для комбайна слід розібратися, які з складових вузлів будуть змінюватися або вимагати ремонтного відновлення.

  • В процесі ЩТО – перевіряють в справний стан таких вузлів, як ріжучі пристрої, проводиться візуальний огляд жаток, проводять ревізію шнеків, трубопроводів двигуна і інших елементів.
  • В процесі ТО-1 – здійснюють очищення пристроїв всмоктування, очищають фільтри, соломотряс, молотильний механізм, і інші робочі вузли.
  • В процесі ТО-2 – здійснюють глибоку чистку фільтрів грубої очистки, перевіряють величини зазорів, рульовий механізм і інші вузли, що забезпечують функціонування машини.

Ремонт та обслуговування комбайнів

Часті поломки деталей комбайна

Платформа – підбирач

Неправильне зберігання тягне до відмови платформи-підбирача зернозбирального комбайна. Невиконання вимог зберігання дуже часто впливає на неметалеві елементи: пропадає гнучкість, порушується полотно, псуються ремені, пошкоджується утеплення і т.д.

Наближаючись до збору врожаю, варто приділити увагу полотну – не повинно бути пошкоджень, тріщин на кронштейнах опорних коліс. Коли полотно підбирача знято, його оглядають на присутність тріщин ведучого вала. Варіатор транспортера підбирача зобов’язаний повільно, без різких рухів міняти швидкість обертання. Дефект обойм і пошкодження пальців неприпустимі.

Ланцюгові передачі

Помилка застосування ланцюгових передач комбайнів часто полягає в тому, що власники не виконують своєчасного діагностування, в результаті ланцюги залишаються в роботі, до тих пір, поки не спрацюються. В такому випадку заміни потребують ведуча і ведена зірочки. На період підготовки збирання врожаю проводиться перевірка стану ланцюгів, зірочок та інших пристосувань.

Ланцюги, в яких виявлені будь-які деформації пластин, порушення роликів, необхідно в терміновому порядку замінити. Заломи і викрошування зубів зірочок неприпустимі. Зірочки повинні міцно утримуватися на валах.

Спотворення і обрив зварного кріплення кронштейнів натяжних механізмів, зрив і деформація різьблення, що сполучає натяжну зірочку – неприпустимі. Зірочка в добре закріпленому стані обов’язково повинна знаходитися в одній площині з контуром ланцюгової передачі. Відхилення від площинності дозволяється приблизно на 0,3 мм на кожні 90 мм міжцентрового проміжку.

На практиці розміщення зірок з контуром ланцюга в одній площині не беруть до уваги, що призводить до простою комбайна в результаті падіння і деформації ланцюга в момент роботи. Регулярність проведення – кожні 60 мотогодин роботи комбайна за встановленими нормами, які знаходяться в таблиці інструктажу.

Ремінні передачі

Замаслення, роз’єднання, дефект корду і втрата форми паса зернозбиральної техніки – неприпустимі. Шківи повинні бути без сколів та інших дефектів, знаходиться в одній площині з контуром паса. Натяжні пристрої повинні безперервно працювати і виконувати свою роботу. В іншому випадку є ймовірність заклинювання осей обертання. Працездатними вважаються ремені без яких-небудь дефектів, розшарувань, тріщин, опуклостей.

Щоб перевірити натягнення ременя необхідно зробити виміри прогину посередині ведучої ланки в перпендикулярному напрямку, а в інших передачах з підружинними натягачами слід провести перевірку довжини пружини.

Ремінні приводи разом зі шківами потребують перевірки натягу 1 раз перед наступаючим сезоном, і якщо втратив еластичність тяговий пас. Натяг ременів, у яких немає підпружинного пристосування контролюється при ЩТО.

Підшипникові вузли

Одна з головних відмінностей якісної роботи підшипників зернозбиральної техніки – немає гучного шуму в роботі і перегрівання. В рамках обслуговування регулюються підшипники, встановлені в шнеках, на колінчастих валах соломотряса, валах контрпривода і заднього приводу. На корпусі не повинно бути ніяких дефектів. На ущільненнях не повинно бути слідів мастила. Запускають двигун машини, включають молотильний апарат і через 25 хвилин роботи, перевіряють, як сильно нагрівся двигун. Якщо рукою ви не можете доторкнутися до нього – це значить, що він перегрівається.

Допустимий зазор регулюється за допомогою прокладок. Контролюють рівень загвинчування конусних втулок підшипників і їх кріплення. При необхідності послаблюють натяг ланцюгів і ременів, встановлюють величину допустимого зазору в вузлах підшипника.

Часті причини нагрівання та інших проблем в роботі підшипника відбуваються через:

  • Неякісний монтаж.
  • Потрапляння сторонніх елементів.
  • Недостатня кількість мастила.

У ряді складальних одиниць комбайнів встановлено шарикопідшипники з двосторонніми ущільненнями, які встановлюються на валу конусними втулками або стопорним кільцем, і мають стопорний штифт.

Завищені крутний момент часто призводять до неправильної роботи підшипників і може призвести до пошкодження кільця. Гайки закріплених втулок закручують лише після закручування різьбових з’єднань корпусу.

Якщо всі вищеперераховані правила ігнорувати, то будуть виникати додаткові проблеми в роботі комбайна. Необхідно до початку роботи оглянути місця підшипникових вузлів і якщо є необхідність, своєчасно виконати і провести заміну механізму.

До численних причин поломок можна віднести розбалансування обертових робочих органів, невеликий люфт при закручуванні з’єднань, некоректно встановлена ​​карданна передача.

Гальма

Провівши зовнішній огляд можна зробити висновок, чи немає патьоків робочої рідини. При численних натисканнях на гальмо обидва колеса повинні гальмувати одночасно і рівномірно. За допомогою лінійки можна виміряти вільний хід педалей техніки, він повинен бути в межах 10 мм. Якщо виявлені які-небудь недоліки, необхідно видалити в повітря з гідросистеми приводу гальм, перевірити загальний стан дисків і манжет.

Ремонт та обслуговування комбайнів

Правила ремонту зернозбиральних комбайнів: головні моменти з безпеки

Здійснення ремонтного сервісу зернозбиральних комбайнів – непросте завдання, до вирішення якого необхідно підходити комплексно. Виконувати його потрібно неухильно дотримуючись певних правил безпечної роботи:

  1. Якщо необхідно відремонтувати жатки, то такий ремонт виробляють із застосуванням індивідуальних захисних засобів.
  2. Не дозволяється ремонтувати машину, якщо відсутній захисний щиток.
  3. Заборонено включати жатки без попереднього попереджувального сигналу.
  4. Ремонтний сервіс та технічний огляд комбайнів проводять тільки при заглушеному моторі.
  5. Не дозволяється здійснювати будь-які ремонтні операції з жаткою, якщо її не закріпили на корпусі машини.

Перед тим, як придбати зернозбиральний комбайн, краще упевнитися в тому, що він придатний для ремонту. Якщо ви вирішите звернутися з питань сервісу або ремонту в нашу компанію «СБ ПРО-Сервіс», то зможете відремонтувати зернозбиральний комбайн за максимально вигідною ціною. Також, наша компанія готова запропонувати клієнтам широку базу запчастин для зернозбиральної техніки. На будь-яку деталь і виконані роботи дається гарантія. Ви також можете зв’язатися з нами з будь-яких питань, пов’язаних з обслуговуванням комбайнів CASE і NEW HOLLAND.

Забезпечується гарантія якості та вигідні розцінки при виконанні наступних видів робіт:

  • Ремонт решіт, які здійснюють очистку, решітних станів, клавіш соломотряса.
  • Ремонт і балансування молотильних барабанів будь-яких видів.
  • Ремонт і балансування подрібнювачів будь-якого рівня складності.
  • Відновлення варіаторів, шківів, опорних пальців, посадочних місць підшипника, маточин.
  • Ремонт шнеків будь-якого рівня складності, як при повному, так і при частковому ремонті, в залежності від потреб техніки клієнта.
  • Ремонт подрібнювачів різної деформації і рівня складності (зробимо будь-яку нову запасну частину, здійснимо заміну вала, каркаса, виконаємо балансування).
  • Будь-яких різновидів жерстяних, токарних і зварювальних робіт.

Перелік виконуваних токарних робіт

Виконаємо нижченаведені різновиди токарних робіт:

  • Відремонтуємо, виготовимо або відновимо вали, шестерні, шківи, ​​черв’яки, шліцьові вали.
  • Організуємо серійне, дрібносерійне, або під замовлення виготовлення деталей, таких як: втулки, вали, фланці, гвинти.
  • Обробимо внутрішні і зовнішні конічні і циліндричні поверхні.
  • Наріжемо різьбу.
  • Обробимо торці і виступи.
  • Накатаємо рифлення.
  • Виконаємо свердління.

Послуги металізації

Надійним способом захисту сталевих поверхонь, а також поверхонь з інших матеріалів-вважається металізація (плазмове покриття). Сфера її застосування досить широка. Така обробка дозволяє поліпшити показники зносостійкості, жаростійкості, корозіостійкості оброблюваних вузлів і поверхонь.

Плазмова обробка покриттів (металізація) – являє собою напилення металевого захисного і зміцнюючого покриття зовні циліндричних поверхонь деталей і устаткування, а також шляхом напилення відновлюються параметри розмірів вузлів шийок колінчастого вала автомобільних моторів.

Відновлюються деталі за допомогою методу плазмового дугового розпилення струмопровідного дроту з одночасною зачисткою покриттів, що наносяться на деталь.

Надамо послуги по ремонту електрики комбайна

  • Виїзд фахівця до вас на об’єкт.
  • Інспекція електричних датчиків, ланцюгів, блоків сигналізації.
  • Виправлення помилок блоку управління двигуном.
  • Відновлення проводів проводки.
  • Контроль помилок електричних блоків.

Послуги з ремонту гідравліки комбайна

Комбайни оснащені складною гідравлічною системою, мають триступеневу гідростатичну трансмісію і широкий діапазон режимів швидкості, транспортної та робочої. Завдяки цьому комбайни можуть швидко переміщатися на ділянки з різними зерновими культурами і з різними рівнями готовності для збору.

Виправимо гідравлічні поломки і позбавимо від:

  • Самовільного опускання (самовільного підйому) жатки, мотовила.
  • Самовільного виключення жатки, молотарки.
  • Довільного зменшення оборотів барабана.

Виконуємо наступний перелік ремонтних робіт:

  • Ремонтуємо і реставруємо всі види гідроциліндрів (рульовий, той що піднімає похилу камеру, той що включає молотарки, похилу камеру, той що включає вивантаження, подрібнювачі, для опускання і підняття мотовила, висунення мотовила).
  • Міняємо вал ГСТ мотора.
  • Ремонтуємо ГСТ насосів.
  • Ремонтуємо обертове з’єднання.

Здійснюємо міжсезонну дефекацію і складні ремонтні роботи агрегатів і вузлів.

Ремонт та обслуговування комбайнів

Наші плюси:

  • Широкий спектр ремонтних можливостей.
  • Склад запасних комплектуючих.
  • Запчастини до двигунів Cummins.
  • Наявність власного транспорту і логістики.
  • Ремонтно-відновлювальне обслуговування.

СБ ПРО-Сервіс – ваш надійний помічник для сервісного обслуговування та ремонту комбайнів в Західній Україні. Звертайтеся до нас через сайт або за контактним телефоном 096-391-60-11.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!