Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Тел: +38 (067) 0000 277

Тел: +38 (067) 0000 266

tdmotorgroup@gmail.com

Блог

Ремонт молотильного апарату комбайнів

Ремонт молотильного апарату комбайнів

Важливим елементом комбайна є молотильний апарат. У нього входять, безпосередньо молотильний барабан, бітер, підбарабання та надставка підбарабання. Розглянемо детальніше деталі та роботи з їх ремонту та обслуговування.

Приймальний бітер

Ремонтні роботи даного типу необхідні, коли виявлені тріщини, розриви лопатей, їх деформація, зношування або пошкодження шпонкового паза, різьбових елементів.

Рихтування виконується при деформації лопаті, якщо виникли тріщини на зварних швах і лопатях, використовується ремонт за допомогою зварювання.

Ремонт молотильного апарату комбайнів

Молотильний барабан

Найчастіше в процесі експлуатації виникає підвищений знос, будь-які значні ушкодження, що виступають на рифах бичів, також відбувається їх відрив, також може деформуватися вал підбічників і барабанного валу, обриваються заклепки на кріпленнях підбічників до дисків.

Ушкодження, що виступають на рифах бичів, обпилюються відразу на машині. Однак при обриві бичі замінюються обов’язково на нові. В цьому випадку проводиться усунення надлишків металу по торцях бича, а також деталь зважується після ремонту. Це необхідно для запобігання неправильному балансу барабана. Максимальною різницею в масі між старою деталлю та новою після ремонту стає показник в 10 г. Попередньо до видалення надлишків металу бич відповідно до положення рифів з попереднім рівняють по довжині. За меншої маси нового бича під кріпильні болти ставлять шайби, пластини. Якщо ж його маса більша, під гайки елемента з іншого боку (протилежний бич) ставлять балансувальні пластини.

Коли бич встановлений, перевіряється відстань між планкою та рифом. Максимальним показником зазору стає 1,0 мм. Якщо такий менше, ставлять підкладки завтовшки трохи більше 1,0 мм. Маса підкладок враховується у загальній масі бича. Після завершення робіт бич фіксується за допомогою гайок. Якщо виявлено інші дефекти, то бич ремонтують на спеціалізованому стенді. Такий передбачає раму з напрямною, а також ложементами візка, обладнаними гідропресом для виправлення барабанного валу, пневмозатискачами, роликами індикатора, пультом управління. Налаштування виконується у визначеному порядку. Дуже важливо правильно закріпити обладнання, що дозволить максимально точно провести налагодження відповідно до паралелей деталей. Віз із пресом встановлюється відповідно до довжини барабана. Пневмозатискачі дозволяють зафіксувати болти кріплення, що запобігає їх провертанню. Ремонтувати барабан слід після його закріплення планками на ложементах. Відстань між такими повинна відповідати відстані між опорними елементами машини. Барабанний вал може бути деформований за надмірного натягу приводних ременів, а також, якщо молотильний механізм забивається. Максимальною непрямолінійністю валу стає показник в1 міліметр, биття кінців щодо посадкових місць під підшипниками максимум 0,3 міліметра. Правка барабана вимагає його установки так, щоб гнута сторона валу спрямовувалась вгору, тоді проводиться кріплення елемента планками. Після переміщують гідропрес, виконується виправлення валу. Коли роботи завершено, затискачі звільняють, піднімають опорні диски для вільного обертання барабана. Обертати його потрібно повільно, при цьому виконується перевірка прямолінійності валу за допомогою спеціального індикатора.

У компанії СБ ПРО-Сервіс можна здійснити ремонт молотильного барабана комбайна, а також інших компонентів молотильного апарату Case, New Holland та інших виробників. Також ми проводимо ремонт двигунів, трансмісії, ходової, електрообладнання тракторів, оприскувачів, комбайнів, спецтехніки. Проводимо технічне обслуговування та діагностику. Записатися до нас ви можете за контактним номером (096) 391 60 11.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!