Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Тел: +38 (067) 0000 277

Тел: +38 (067) 0000 266

tdmotorgroup@gmail.com

Блог

Ремонт блоку циліндрів та суміжних механізмів двигуна Cummins

Ремонт блоку циліндрів та суміжних механізмів двигуна Cummins

Cummins – одні з найпопулярніших двигунів для сільськогосподарської техніки, затребуваність яких обумовлена ​​високим рівнем надійності. Однак, не виключені ситуації, коли навіть такі агрегати виходять з ладу.

Причини поломки двигуна

До основних несправностей, з якими можуть зіткнутися власники двигунів марки Cummins, слід віднести:

  • Утворення задирів на поверхні циліндрів, викликаних зникненням зазору між поршнем і циліндром. У такій ситуації мастило більше не запобігає тертю між металевими деталями, що значно підвищує його споживання. Ознакою такої несправності є поява диму з сапуна. Крім того, причиною появи задирок може стати потрапляння уламків верхнього поршневого кільця в циліндр.
  • Попадання охолоджуючої рідини в порожнину циліндра, про що свідчить неправильна робота мотора. На щупі для перевірки рівня масла з’являється білий наліт, а з глушника виходить білий дим з відповідним запахом.
  • Самостійне розсухарювання клапанів. Зрозуміти це можна по характерному деренчливому звуку. Падіння, як правило, супроводжується зупинкою двигуна.

Ремонт блоку циліндрів та суміжних механізмів двигуна Cummins

Капітальний ремонт двигуна – це процедура, яка може знадобитися після перегріву мотора, утворення задирів, прогорання поршня або прориву кілець. Нерідко агрегат може застукали і внаслідок різкого зниження тиску масла.

Слід звернути увагу, що складний пристрій мотора вимагає втручання тільки професійного фахівця, що володіє відповідними навичками та досвідом. Особливо важливо правильно визначити причину поломки.

Крім заміни пошкоджених елементів, до переліку робіт, пов’язаних з ремонтом двигуна, входять:

  • Хонінгування блоку циліндрів (БЦ).
  • Шліфування блоку.
  • Шліфування головки по площині.
  • Шліфування колінчастого валу.
  • Ремонт ПНВД, форсунок, трубокомпресора.

Відразу ж після складання двигуна проводяться фінальні випробування з використанням обкатного верстата. Запуск і показ роботи агрегату також виконуються і під час здачі двигуна клієнту.

Гільзовка і розточування блоку циліндрів Cummins

Як гільзовка, так і розточування блоків циліндрів ДВС – це операції, які виконуються в рамках виконання капітального ремонту силового агрегату. Розточування циліндра – це усунення дефектів поряд з відновленням необхідних параметрів, і це може бути застосовано до стінок циліндра шляхом зняття невеликого шару металу з певних стінок. Тобто, циліндр потрібно розточувати до певного ремонтного розміру, після цього потрібно встановити ремонтний поршень з кільцями.

Важливо сказати, що гільзування можна застосувати в ситуації, якщо стінки циліндра з дефектами і пошкодженнями, і якщо глибина все ж дає можливість усунути пошкодження шляхом розточування циліндра в останній ремонт.

Ремонт блоку циліндрів та суміжних механізмів двигуна Cummins

Гільза циліндра

Даний елемент виступає в якості зйомної вставки в блок циліндра ДВЗ. Якщо говорити інакше, то гільза просто виконує функцію стінок блоку циліндра, тому що саме в ній рухається поршень. Від обсягу гільзи безпосередньо залежить робочий об’єм. Гільзування – це процес установки гільзи в циліндр. Процес установки досить складний, тому що потрібно приділити належну увагу підготовці. Також тут не обійтися без спеціального обладнання.

Як робити хонінгування циліндрів ДВЗ?

Хонінгування циліндрів – це процес абразивної обробки поверхонь з використанням хонів, тобто хонінгувальних головок. Дана головка – це насадка спеціального інструменту, де кріпляться абразивні бруски. Хонінговка найчастіше використовується з метою проведення обробки внутрішніх циліндричних отворів. Процес хонінгування – це поєднання обертальних і зворотно-поступальних рухів хона з закріпленими розсувними абразивними брусками. Крім цього хонінгування вимагає регулярного нанесення на оброблювану поверхню спеціальної рідини для охолодження, а також мастила.

Остаточний хон на стінках циліндрів – це свого роду шорстка стінка, яка сприяє утриманню необхідної кількості моторного мастила на стінках циліндрів, що дає можливість багато в чому поліпшити припрацювання та змащення елементів, які труться між собою. Ця процедура націлена на забезпечення максимально якісної приробітки елементів ЦПГ, це стосується як мінімум поршневих кілець, а також стінок циліндрів. Крім цього процес дає можливість багато в чому збільшити ресурс двигуна після складання, збільшити ефективність роботи системи змащення ДВС. В останній ситуації хон на стінках циліндрів дає можливість стабільно тримати мастило, в кінцевому підсумку з’явиться достатня по товщині масляна плівка, тим самим змащення буде на порядок краще, як і процес охолодження. І важливо відзначити мінімальні втрати на тертя.

Хонінгування – це максимально детальна обробка поверхні циліндра з використанням спеціального інструменту. Результатом професійної хонінговки двигуна є швидка і максимально якісна приробітка поршневих кілець, підвищена компресія і знижений знос елементів, збільшення моторесурсу і так далі. Разом з цим після нанесення хона багато в чому знижується витрата моторного масла на чад, в той час як камера згоряння стає більш герметичною, що в свою чергу зводить до мінімуму прорив картерних газів і їх потрапляння в картер двигуна.

Чому краще співпрацювати з фахівцями?

Один ремкоплект для ремонту ДВЗ у більшості випадків включає в себе близько 15 комплектуючих, і далеко не кожна людина може самостійно провести заміну. І виключно професіонали, які мають великий досвід роботи в даній ніші, знайомі з усіма нюансами і тонкощами, можуть гарантувати якісний результат.

Вартість ремонтних робіт може залежати від різних чинників, які визначають виключно після повної діагностики двигуна сільськогосподарської техніки. Кінцева вартість складається, спираючись на стан кожної деталі, що підлягає ремонту або заміні, а також витрат за часом майстра.

І якщо під час їзди чути стуки або скрипи, в цілому невластиві шуми в районі системи ДВС, то потрібно негайно звернутися до фахівця в сервісний центр «СБ ПРО-Сервіс». Адже це свідчить про те, що є несправність, яку потрібно вирішувати і не погіршувати ситуацію. Працюючи з досвідченим механіком можна вирішити дану проблему оперативно і без додаткових вкладень. Саме професіонал своєї справи може швидко діагностувати проблему і вирішити її в самі стислі терміни.

Рекомендації фахівців

Для того щоб виконані в ході капітального ремонту роботи пішли на користь, продовживши термін експлуатації двигуна, важливо дотримуватися простих, але ефективних рекомендацій:

  • Будь-яка операція – гільзовка, розточування блоку, шліфування колінвала – вимагає подальшого притирання і приробітки. Як показує практика, такий період триває близько 2 000 км. Приробітка деталей відбувається при високому терті і температурі. Важливо, щоб обкатка двигуна проводилася при зниженою навантаженні, а обороти колінвала відрізнялися від номінальних не більше ніж на 70%.
  • Власникам сільськогосподарської техніки не варто економити на покупці якісного моторного мастила. Рекомендується провести заміну рідини вже через 2 000 км після проведення капітального ремонту.
  • Слід з більшою відповідальністю підійти до щоденного технічного обслуговування транспортного засобу: уважний огляд мотора на наявність патьоків масла або охолоджуючої рідини. Крім того, в процесі обкатки не рекомендується тривалий час експлуатувати мотор на холостому ходу.

Ремонт блоку циліндрів та суміжних механізмів двигуна Cummins

Вартість ремонту БЦ та суміжних механізмів двигуна Cummins

Ремонтні роботи мотора припускають комплексне виконання всіх необхідних заходів, що відбивається на вартості послуги:

  • Виконання роботи.
  • Ремонт блоку циліндрів і гільзовка.
  • Починка колінчастого вала.
  • Ремонт паливної системи і форсунок.
  • Повна заміна поршневої групи, шатунів, маховика, водяного насоса, генератора і компресора.
  • Заміна масляного картера.
  • Ремонт головки блоку, заміна в разі потреби.

Фахівці сервісу «СБ ПРО-Сервіс» впораються з рішенням таких завдань, як:

1. Капітальний ремонт двигуна з заміною поршневої групи.
2. Розточування та гільзовка блоків циліндрів.
3. Ремонт і заміна сідел клапанів, напрямних.
4. Ремонт колінвалу Cummins.
5. Ремонт розподільчого валу Cummins.
6. Поточні ремонтні роботи – заміна прокладок, клапанної кришки, піддону, сальників. Усунення течі робочих рідин, несправностей паливної, повітряної та масляної систем.

Можливість надання широкого спектру послуг обумовлена ​​тим, що ми володіємо власною ремонтною базою. Сучасне обладнання дозволяє нам проводити зняття і установку двигунів, проводити розточення і гільзовку, опресовування і ремонт блоків циліндрів.

Пройти ТО або виконати ремонт блоку циліндрів Cummins, розподільчого чи колінчатого валу ви можете в нашій компанії СБ ПРО-Сервіс. Телефон для звернень 096-391-60-11.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!