Тел: +38 (096) 391 60 11‬

sbproservice@gmail.com

Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Блог

Перегрів двигуна комбайнів і тракторів

Перегрів двигуна комбайнів і тракторів

Однією з найбільш незрозумілих, а часом і недоступних проблем, з якою може зіткнутися будь-який власник спецтехніки, є проблема з двигуном, а саме – перегрів. Якщо складати варіаційний ряд проблем по складності пошуку рішення, то перегрів двигуна стоїть в одному ряду з його заклинювання, а часом навіть і спонтанним загорянням. На пошук причини, а також виявлення самої проблеми, деколи потрібно достатня кількість часу, так як часто вона не є настільки очевидною. Велику небезпеку становить так званий накопичувальний ефект – небезпечний наслідок перегріву двигуна. Щоб побачити непоправні зміни в моторі, досить кілька разів проігнорувати зростаючий перегрів двигуна.

Спробуємо розібратися, які ж існують ознаки перегріву двигуна.

Традиційно температурою перегріву двигуна вважається 110 – 120 градусів. Така температура при тривалому часу дії може стати фатальною для автомобіля. Оптимальною температура вважається в рамках 90-95 градусів, нижче норми вважається температура 60-70 градусів – двигун буде працювати досить мляво, що також буде помітно. Реальну температуру двигуна ви можете побачити на панелі приладів. Але важко в такому випадку доводиться водіям тракторів і комбайнів, панель яких не містить індикатор температури. Коли висвітиться піктограма перегріву, стає неможливим запобігання перегріву і залишається тільки прийняти цей не дуже приємний факт.

Одними з найяскравіших ознак швидкого перегріву двигуна є помітне нагрівання стінки під ногами водія, а також зниження потужності вентилятора радіатора. Крім того, характерною ознакою може виступати інтенсивна і тривала робота самого вентилятора. Якщо ви помітили в своїй с/г техніки такі ознаки, вам однозначно варто турбуватися. При реєстрації цих змін ви повинні пам’ятати, що відлік пішов і всі зміни стали незворотними. При продовженні використання автомобіля, ви можете отримати в результаті деградацію сальників, прокладок і патрубків: вони стануть помітно жорсткими і ламкими. Крім того, охолоджуюча рідина почне втрачати свою ефективність, що призведе до швидкого окислення тосола. А ось продукти окислення вже безпосередньо будуть робити свою роботу – заб’ють соти радіатора охолодження.

Звичайно, поодинокі ознаки не повинні викликати у вас паніку і страх, але потрібно пам’ятати, що саме ці ознаки окремо можуть спровокувати перегрів двигуна в найнесподіваніший момент: в момент збору врожаю комбайном або зрошення саджанців обприскувачем в сильну спеку.

Щоб точно переконатися в перегріві двигуна вам необхідно скропити блок або ж головку двигуна водою. Якщо вода скипить – чекайте біди, яку може принести вам ваш двигун.

Результатом глибокого перегріву, який триватиме не більше 30 хвилин, може стати: повне руйнування поршневих кілець, зміна геометрії і точності головки двигуна.

Перегрів двигуна комбайнів і тракторів

 

У своїй роботі кілька разів на сезон до нас звертаються з проблемою перегріву двигунів FPT-Iveco, Cummins, Deutz з повітряним охолодженням. Якщо у вас виникла проблема перегріву двигуна, звертайтесь за телефоном 096-391-60-11.

Причини перегріву двигуна

  • Недолік охолоджуючої рідини. Дана причина зустрічається найчастіше. Будь-яка рідина рано чи пізно знайде спосіб проникнути назовні, якщо є мінімальний дефект або дірка. В системі, яка відповідає за охолодження, є безліч патрубків, прокладок, затискачів і хомутів, тому поява отворів – часте явище. Через них охолоджуюча речовина поступово йде з системи і її стає недостатньо. Визначити проблему можна, якщо ви помітили патьоки на двигуні, патрубках і в місцях з’єднань, або після довгої стоянки с/г техніки є пляма від охолоджуючої рідини. У такому випадку всі пошкоджені елементи системи необхідно замінити. Відзначимо, що повітряне охолодження не може в повній мірі компенсувати недолік охолоджувача.
  • Проблеми з радіатором. Якщо на техніці стоїть електричний вентилятор, частою причиною його несправності є некоректна робота датчика температури. Якщо вентилятор приводиться в роботу механічним способом без контролера, то причиною неправильної роботи може стати ослаблення натягу ременів, які приводять в дію вентилятор. Також стежте за тим, щоб чистими залишалися після роботи ребра і комірки радіатора, щоб на них не було пилу, забруднень, залишків переробки зернових культур в полі. Періодично необхідно проводити генеральне чищення комірок і ребер радіатора.
  • Неправильна робота термостата. Згодом в процесі експлуатації техніки рухливі елементи термостата втрачають свою пружність (еластичність), і деталь стає гірше реагувати на температуру охолоджуючої рідини, яка повертається з двигуна. Очевидно, в залежності від того, в якому становищі стане «залипати» рухливий елемент, охолоджувач буде часто проходити по малому контуру, і мотор буде перегріватися, або по великому колу і двигун, навпаки, не буде в достатній мірі прогріватися. Ні в якому разі не використовуйте в якості охолоджувальної рідини звичайну воду, адже вона містить безліч мінералів і солей, тому рясно відкладаються на стінках компонентів охолоджувальної системи. Обов’язково перевіряйте коректну роботу термостата.

Не забувайте вчасно проходити діагностику і берегти свій двигун! Перегрів двигуна, враховуючи кліматичні зміни в Україні в останні роки, зустрічається все частіше і частіше. Краще рішення – своєчасне обслуговування аграрної техніки, чистка системи охолодження. Телефон СБ ПРО-Сервіс – 096-391-60-11.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!