Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Тел: +38 (067) 0000 277

Тел: +38 (067) 0000 266

tdmotorgroup@gmail.com

Блог

Коробка перемикання передач PowerShift

Коробка перемикання передач PowerShift

Механічна коробка перемикання передач відрізняється своєю простою, що дозволяє говорити про недороге обслуговування, її надійність. Це основні переваги МКПП, які встановлені на комбайнах, тракторах, спецтехніці. Механізатор із досвідом роботи деякі поломки зможе відремонтувати навіть власними зусиллями. У випадку із сучасною 6-ступінчастою АКПП Powershift це навряд чи вдасться.

Основні елементи механіки:

  1. Картери. Вони з’єднуються з двигуном через зчеплення. Змащування шестерні здійснюється маслом, оскільки блоки занурені в масляне середовище.
  2. Вали. Первинний, проміжний відповідає за прийом обертання від двигуна, вторинний вал відправляє енергію до приводної колісної пари.
  3. Синхронізатори. Вони вирівнюють кутові швидкості обертання, роблячи перемикання передачі плавним.
  4. Вузол перемикання. Передбачає спеціалізований замок, який відповідає запобіганню включення кількох передач одночасно. Блокувальний елемент також запобігає самостійному вимкненню передачі.

Механічна система передбачає також ще один вал та шестерні заднього ходу. Швидкість перемикається вручну, а також може змінюватись за допомогою сервоприводу.

Особливості коробки POWERSHIFT:

  • висока ремонтопригодність;
  • передача крутного моменту без змін потужних потоків;
  • при перемиканні передач нівелювання ривків;
  • можливість виконувати роботу при високих навантаженнях.

Коробка перемикання передач PowerShift

Мінуси механіки перед автоматом

Механічна коробка передбачає істотний недолік зниження продуктивності. У процесі експлуатації тяга знижується. У той же час, наприклад, в екскаваторів з системою PowerShift розриви потужності від мотора до інших елементів відсутні.

Інші недоліки механіки:

  • висока паливна витрата;
  • управління КПП із докладанням фізичних зусиль;
  • при перемиканні швидкостей трактор уповільнюється, зупиняється.

Специфіка роботи автоматики

Powershift є системою з двома зчепленнями. Перемикання передач здійснюється автоматично. Конструкційною особливістю такої системи стає те, що вона передбачає два первинні вали, один з яких вкладений в інший. За керування механічними елементами коробки відповідає блок TCM, що знаходиться на корпусі трансмісії.

За роботу парних та задніх передач відповідає зовнішній вал, також його називають центральним. Непарні передачі перемикає внутрішній вал. Виробник передбачив випадок, коли неактивна передача вже перебуває в зачепленні, але не застосовується. Такий момент є актуальним для АКПП Powershift 6-ступінчастого типу.

Таке рішення відповідає за перемикання швидкості без необхідності зупиняти машину. При розмиканні активної передачі відразу ж вмикається передввімкнена.

Плюси та мінуси конструкції Powershift

Автоматична КПП із двома зчепленнями практично не передбачає недоліків. Серед найвагоміших – складність та дорожнеча ремонту та обслуговування. У порівнянні з іншими особливостями вона виграє у механіки.

Перевагами автоматики можна назвати:

  • висока тяга, що досягається за допомогою високого крутного моменту;
  • економія палива;
  • перемикання передачі на ходу без втрати потужності машини;
  • комфорт роботи оператора, відсутність фізичних навантажень.

Звичайно ж, дорожнеча обслуговування такої системи є мінусом, але він нівелюється своєчасним ТО та дбайливим ставленням до техніки.

Роботизована трансмісія PowerShift є конструкцією нового покоління. В її основі знаходиться механічна КПП, але робот під керуванням ЕБУ здійснює перемикання передач. Виконавчими елементами виступають сервоприводи чи сервомеханізми.

За її поломки початковим заходом стає діагностика. Фахівцем визначається порядок проведення робіт та обсяги. Рішення щодо усунення несправностей приймаються на місці керівником бригади, що суттєво знижує тимчасові та фінансові витрати у компанії. Безумовно, ремонт та обслуговування має проводити кваліфікований спеціаліст.

Сільгосптехніка та аграрні машини, що найчастіше застосовується в Україні, виготовлені в США та Європі. Закордонне обладнання нерідко виграє за показниками комфорту, надійності, автоматизації експлуатаційних процесів, наявністю нових технологій, зниженням витрат на використання тракторів. Купівля вживаних імпортних машин визначається низькою ціною без втрати зазначених вище параметрів. Тому найчастіше на аграрних підприємствах використовуються саме уживані зарубіжні машини. Їхнє технічне обслуговування сьогодні також не передбачає будь-яких складнощів.

Специфіка капремонту АКПП

Капітальний ремонт коробки здійснюється в кілька етапів, що передбачають чітку черговість.

Алгоритм проведення ремонтних робіт:

  1. Демонтаж КПП, що реалізується відповідно до рекомендацій та нормативів виробника. Система повністю витягується з техніки.
  2. Розбирання коробки, що надає доступ до внутрішніх вузлів для візуального огляду та очищення елементів.
  3. Дефектування, точне визначення поломки, а також складання плану ремонтних процедур.
  4. Ремонт може передбачати як відновлення,так і повну заміну деталей за необхідності.
  5. Монтаж редуктора здійснюється у зворотному порядку. Тут дуже важлива акуратність і знання при виконанні маніпуляцій, тому що неточність, неякісне складання та кріплення можуть призвести до поломки вузлів та всього механізму.

Коли ремонтні роботи завершено, повторно виконується діагностика. Ця процедура необхідна для визначення якості відновлення системи, підтвердження працездатності механізмів. Також здійснюється адаптація властивостей вузла відповідно до експлуатаційних умов. Ремонт АКПП повинен проводитися кваліфікованим спеціалістом, що дозволить продовжити експлуатаційний термін машини.

Пройти ремонт АКПП Powershift трактора або будь-яких інших компонентів трансмісії ви можете у нас у компанії СБ ПРО-Сервіс. Звертайтесь за телефоном (096) 391 60 11.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!