Тел: +38 (096) 391 60 11‬

sbproservice@gmail.com

Пн-Пт: 09:00 - 19:00

Сб-Нд: Закрито

Блог

Хонінгування. Навіщо воно потрібно. Причини зносу.

Хонінгування. Навіщо воно потрібно. Причини зносу.

Двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) – це серце будь якої техніки будь то комбайн чи трактор. Для його безвідмовної роботи потрібно дотримуватись умов експлуатації та вчасно його обслуговувати – проводити заміну моторного мастила (CASE Akcela №1 15w40, Ambra Mastergold 15w40, Akcela Unitek 10w40, Ambra Unitek 10w40), встановлювати фільтра відповідної якості надійних постачальників (Donaldson, Fleetguard, HiFi, CNH) .

При дотримані умов експлуатації двигун буде видавати задекларовані параметри потужності протягом тривалого часу. Після певного періоду експлуатації підходить термін капітального ремонту, який передбачає повне розбирання і заміну зношених деталей. В лінійці тракторів Case та New Holland переважна більшість це гільзовані двигуни Cummins та Iveco. До таких можна віднести моделі Case (серії Magnum (Магнум), STX, MX, 7200, 8900, 9000) та New Holland (Нью Холланд) (серії T8000, Т9000, TJ)

Спочатку гільзування почали використовувати з метою зниження загальної маси силового агрегату. Багато в чому величезним кроком на шляху до зниження маси ДВЗ автомобіля стало впровадження алюмінію, який поступово почав витісняти чавун. Хоча чавун міцний і дешевий, він все одно в 3 рази важче, ніж алюміній. Плюс він страждає на таку хворобу як корозія, має менші показники теплопровідності і щоб охолоджувати такі блоки потрібно значно більше охолоджуючої рідини (Ambra Agriflu, Case PREMIUM Anti-Freez). В сільськогосподарській та будівельній техніці для виготовлення блоків циліндрів використовують чавун по сьогоднішній день.

Сітка хона відіграє важливу роль в змащуванні циліндро-поршневої групи. Завдяки їй створюється масляна плівка заданої товщини, яка збільшується при русі поршня вгору і потім стоншується при зворотному ході. Мастило від колінчастого валу і шатунів розбризкується всередині блоку циліндрів, а потім за рахунок зворотно-поступального руху поршнів потрапляє на поршні і на кільця. Коли стінки циліндра гладкі, то масло на них не затримується. Настає масляне голодування і відповідно прискорений знос двигуна.

Причини передчасного зношування циліндро-поршневої групи:
– неякісне моторне мастило, або використання мастила без врахувань допусків та рекомендацій виробника двигунів.
-несправність повітряної системи а саме пошкодження повітряних патрубків через які в систему попадають абразивні частки (пил, пісок).
-несправність системи змащування (недостатній тиск в системі змащування)
– незадовільний стан або низька якість фільтруючих елементів (паливних та повітряних фільтрів).
– несвоєчасне проведення технічного огляду стану техніки та заміни технічних рідин

Хонінгування. Навіщо воно потрібно. Причини зносу.

-перегрів двигуна. В дизельних двигунах прогари поршнів і інші серйозні дефекти виникають в результаті несправностей паливної апаратури, неякісне пальне.

хонінкування

Двигун змінює свої характеристики в міру напрацювання мотогодин і в певний момент потребує ремонту. При капітальному ремонті блок циліндрів розточується до найближчого ремонтного розміру, який дозволяє усунути дефекти дзеркала і усунути відхилення по конусності і еліпсності. Гладка дзеркальна поверхня після розточення виглядає дуже ефектно, але для кращої роботи двигуна треба створити на ній насічки. Це також робиться на токарному верстаті спеціальним інструментом – хоном. При належному навику можна провести цю операцію вручну, але якість буде суттєво гіршою. Хонінгування блоку циліндрів – це процедура нанесення сітки на робочу поверхню блоку двигуна. Вона дозволяє забезпечити двигуну максимальне змащування. У канавках, утворених хоном, затримується моторне масло. Хонінгування проводиться в два етапи. Спочатку використовується великий абразив, який дає великі насічки. Потім застосовується фінішна обробка, згладжує дефекти і нерівності від попередньої операції. Після закінчення роботи блок треба ретельно промити. Бажано це робити струменем повітря або мастильно-охолоджувальної рідини під тиском. Необхідно забезпечити не тільки зовнішню чистоту деталі, але і вимити металеві стружки і залишки абразивної пасти з прихованих порожнин. Частинки кераміки і металу, що залишилися в двигуні, можуть завдати непоправної шкоди. Для того щоб згладити поверхню, після чорнової обробки застосовують фінішну шліфування. Зазвичай поршень має кілька ремонтних розмірів відповідно і блок циліндрів також. І якщо цей ресурс вже вичерпано то блок гільзується сухою гільзою і повторюється процедура нанесення хону. В двигунах гільзованих відбувається заміна гільз та елементів поршневої групи.

Кошик
В кошику нема товарів!
Продовжити покупки
0

Замовлення дзвінка!

Прохання, уважно вводьте Ваш номер телефону!

Є питання по ремонту? Залиште свої контакти і ми Вам зателефонуємо!