Робочий об’єм двигуна – 12,9 літра
CURSOR 13
- Модель – С13.
- Кількість циліндрів – 6 (рядний 4-тактний двигун).
- Система впорскування Common Rail – пряма електронна, тиск до 2200 бар.
- Турбокомпресори Wastegate (WG).
- Система HI-eSCR2.
- Технологія VGT.
- Діаметр циліндра на хід – 135х150
- Максимальна потужність, кВт (при 2100 об/хв.) – 346
- Максимальний крутний момент, Нм (при 1400 об/хв.) – 2012
- Швидкість обертання – 550-2320 rpm
- Сертифікація – STAGE V / Tier 4 Final
Повітряна система двигуна
- TCA – з турбонаддувом і інтеркулером.
- TC – з турбонаддувом.
- NA – атмосферний тип.
- EVGT – електронне управління турбокомпресором.
Системи впорскування палива
- M – механічна.
- ECR (Electronic Common Rail) – паливна магістраль Common Rail.
- EUI – електронний блок інжектор.
- MPI (Multi Point Injection) – багатоточкове впорскування.
- EDC – електронна система подачі палива.
Система вихлопу
- HI-eSCR – технологія вибіркового каталітичного відновлення (DOC).
- SCR — система селективної каталітичної нейтралізації AdBlue
- EGR — рециркуляція випускних газів
Техніка Iveco (Івеко):
- Самоскид Stralis Hi-Way AS600S48 (F3GFE611A*C )
Техніка Case (Кейс):
- Комбайни Case Axial Flow 8230, 8250, 9010, 9120
- Трактори Case STEIGER – 380, 385, 430, 435, 485, 500, 550, 600
- Трактори Case STX – 380, 430
- Трактори серії Quadtrac — 500, 550, 600
Техніка New Holland (Нью Холланд):
- Трактори New Holland серії 9000 — NH9030, NH9040, NH9050
- Трактори New Holland серії TJ – TJ380, TJ430
- Комбайни New Holland серії CR – CR8.90
Техніка ASTRA (Астра)
- Самоскид ASTRA HD9 4×2
Двигун Cursor 13
Інноваційний двигун Iveco Cursor 13 є шестициліндровою, рядною конструкцією. 12,88 літрів – робочий об’єм цього двигуна. Мотор представлений у 3-х варіаціях потужності:
- Постійна геометрія турбонаддува, 4l0 к.с., перепускний клапан;
- VGT змінна геометрія турбо наддуву, 45O і 5OO к.с.
Інноваційні технології
FPT Cursor13 укомплектований сучасною системою моторного гальмування подвійної дії, завдяки чому, гальмування відбувається шляхом використання декомпресії та гальмівного моменту. Спостерігається при цьому, створення у випускному колекторі протизусилля тиску ОГ. Дуже швидко відбувається уповільнення обертання, зростає гальмівне зусилля. Завдяки використанню перепускного клапана, покращуються показники макс. крутного моменту, підвищується надійність роботи двигуна, значно зменшується витрата палива.
Завдяки клапану, на низьких оборотах створюється хороша тяга і, навпаки, на високих оборотах, знижується тиск. Відповідно – тиск підтримується на оптимальному рівні.
Агрегати Курсор 13 потужністю 45O та 5OO л.с. оснащені змінною геометрією турбонаддува, що дає можливість досягти оптимальних показників роботи наддуву. Такі агрегати оперативно реагують на підвищену подачу палива, забезпечуючи стабільну інтенсивну та рівномірну акселерацію, при їх використанні не створюються «ями» під час набору тяги.
Також ці моделі двигунів укомплектовані електронною високоточною системою контролю та управління зміною геометрії турбонаддува, завдяки використанню якої, його робота автоматично коригується в залежності від показників об/хв.
Технічні характеристики CURSOR 13
Характеристика | Показник |
Потужність двигуна, л.с. | 410-500 |
Об’єм двигуна, куб.см. | 12880 |
Кількість циліндрів, шт | 6 |
Вага, кг | 1228 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 2324 х 1268 х 1464 |
Робочий ресурс двигуна, мотогодин | 3OOOO |
Хід поршня, мм | 150 |
Діаметр циліндра, мм | 135 |
Система охолодження | рідинна |
Ремонт двигуна Iveco CURSOR 13
Вже більше 10 років українська компанія СБ ПРО-Сервіс, є лідером серед сервісів, що займаються обслуговуванням та ремонтом двигунів FPT CURSOR 13 і по праву заслужила приємні відгуки клієнтів. Головним напрямом діяльності СБ ПРО-Сервіс є саме ремонт важких двигунів Курсор. На цьому сайті, Ви зможете знайти посібник з ремонту, каталог запчастин до двигуна CURSOR 13.
Безкоштовну консультацію та детальну інформацію Ви зможете отримати, передзвонивши на номер:
+38 (096) 391 60 11